söndag 24 oktober 2010

Linda på barnklädes party..???

till en början va jag ganska skeptisk, vad skulle jag göra där? Har inga barn..planerar inga barn?
Dock har jag fler runt omkring som har barn eller väntar, så det fick bli min ursäkt..!?;)
Men jag vart posetivt överraskad..fanns juh kläder för vuxna hade jag hört, men mamma kläder är väl inget för mig? Kanse kunde dra på mig minsta storleken och få den och passa?
Närå, så illa var det inte!!
Hitta bara ett plagg som jag va tvungen och beställa, frågan va..vem skulle den gå till?
Men det finns fler nämare i det plagget som även är relaterat till pappan, så tror det kommer bli perferkt!
Ska försöka komma ihåg och lägga ut bild sen när det kommit och jag lämnat över det!
Hemsidan finns HÄR
Nä, tv:n och soffan kallar...
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar