fredag 1 oktober 2010

Fredag

denna vecka har varit en riktigt seg, känns som fredagen hela tiden varit långt bort..men nu, nu är den här, satan va skönt!
Brukar ofta säga att den varit efterlängtad, men denna gång ÄNNUUUU meeeeeer, varje morgon har jag varit på väg och slänga huvudet på tagentbort pga trött i ögonen..varit en vecka med sena kvällar och tidiga morrnar, det går inte riktig ihop hos mig!
Det är inget konstigt att jag vill gå och lägga mig vid 21-21,30, börjar kl 06:00 MÅN-FRE, vilket resulterar i en uppstigning vid 05:20-05:30..jag äter lunch (09:00) när andra normala människor äter frukost, och fredagar är som bäst...när jag går hem(13:00) äter dom andra lunch, hähähä I like!
Igår red Sara min häst och jag satt på stolen och bara nöjt av ögonblicket, satan..min häst är fin, varför underskattar jag honom när jag själv rider?! Är det för att jag sitter och kollar på alla amdra? Vi håller på och jobbar lång och låg, har inte riktig fått till det hur jag ska göra och sen orkar han inte längre stunder i den formen, men vi jobbar stenhårt på det..sååå Guld när man har bra stall vänner som hjälper, ställer upp, Team Brollsta ett gäng som ställer upp för varann i vått och torrt, kunde inte ha bättre!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar