måndag 18 oktober 2010

Nattligt besök!

En kompis, kompis får jag väl mer kalla det just nu..träffat personen, snackat via
nätet och har inget emot henne!
Bor förtillfället hos förälderna pga olika omständigheter, letar boende..vet du nåt, kommentera?
Till saken, äger en hund som varit hos bekant och kan aboslut inte from idag ha kvar den, gick så långt att hon hota med avlivning, vad är det med folk? Som dessutom driver kennel med större hund sort..vart är världen på väg?!
Vilket fall som helst, får absolut INTE ta hem den till förälderna..och när jag hör sånt och ursäkten va: Det kan lukta hund!
Nä, fan..då tänder jag till, så jag erbjöd både matte och hund en plats hos oss under dessa dagar så ikväll får dom vita ulltussarna en svart kompis..undra vad dom ska tycka..?! Kan juh bara gå bra, det är en tjej men vet juh hur tjejer även kan fungera!;)
Jag älskar och hjälpa folk i olika situationer, erbjuder så mkt jag kan av det jag har!
Har både soffan och "bärbara sängen" lediga, så varför inte låna ut den till nån som verkligen behöver den!?
See you..

4 kommentarer:

  1. Och vi är evigt tacksamma för det.. Både jag och lille Phoebe.. <3

    SvaraRadera
  2. Vad snäll du är gumman! Jag har tyvärr inga bättre förslag än att försöka leta andra hands boende till att börja med (det går väl snabbast att få tag i kan jag tänka mig..) Nu kan jag tyvärr inga adresser i huvudet men googla så kommer det säkert upp flera sidor.. Jag inboxar dig ett annat tips på fejjan.. Hoppas det löser sig med boende snabbt! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilket stort hjärta du har Linda! och vilken tur att du har plats :)

    SvaraRadera