tisdag 5 oktober 2010

Varför sluta jag?!

En gång hoppa, eller hoppa o hoppa..skutta lite hinder, hade juh precis lyckats pressa mig själv över ett 90cm hinder när jag sluta! Och sen dess har bommar på högre höjd än sockerbit varit as läskiga..va hände?!
Igår va det i vanlig ordning hoppträning och ojoj va kul det är alltså, har du lagt av..prova igen?!
Det är sååå kul när det bara funkar, jag är mäktigt stolt över min häst som hoppar i precis ALLA lägen hur jag än kommer in, nära, långt ifrån, så hoppa han...så duktig!
Hopptävling, pay and jump..någon som är på?!
See you..

2 kommentarer:

  1. Hoppning är färskvara...sedan blir man ju inte yngre med åren :O ... Har man väl börjat dressyra är det liksom kört ;)... Duktigt av dig att komma igång igen.Jag hoppar helst inte högre än 70cm ;)
    Gammal o feg

    SvaraRadera
  2. Jo, men det jag känner..man har satt på sig skygglappar för allt annat än dressyr, haha!
    NU är det faktiskt bestämt..20 Okt blir det Pay and jump på Runsten, ska bli super kul!

    SvaraRadera