måndag 25 oktober 2010

Lördagen´s största fråga??

vad ska jag ha på mig?
Har bestämmt mig för att avboka dressyr kursen för Soffi Flemming denna gång pga olika saker, Vällingby 7/11 och ska lägga 220% till den tävling..så allt som heter hoppning, kurser och skogsridningen ligger just nu på vila på en 2-veckors period!
Så istället så går jag på Sandras inkl hennes 4-kompisar´s 25-års fest, ska in till Stan och snurra, fördrink hos Marie..tur är väl det, annars hade jag aldrig hittat dit!
Men det ska bli mkt trevligt och få se hur dom övriga stallpinglorna släpper loss!?
Men, tror det är alla tjejers stora fråga..vad ska man ha på sig?!
Tips, tack..bilder? hemsidor på cheka kläder? butiker?
Är en typisk Jeans tjej som utökat sin garberob till kläningar/tunikor!
TIPSA NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar