torsdag 21 oktober 2010

Gummit rädda mig!

kanse på flera områden..?!
Men denna gång gäller det min rygg, för helv*te vad ont jag haft/har, vet inte ens om alla ord i världen skulle räcka till hur irriterande det är..och vilket humör man blir på! Tårarna är ibland bara i ögonvrån..
Men tog juh tag i saken, köpte gummiband och va skit flitig i början..där känner alla igen sig va??!
O efter ett tag har man varit så jäkla duktig så man tar paus..yehh, då står man där som nu, med en värkande rygg och det enda man vill göra är att gå och lägga sig sova bort smärtan! Men genmbrottet kom igår, tog tag i gumminbanden och gensat vart det bättre dock är det lite återkommande just i skrivande stund men ska än en gång ta tag i det så min rygg håller sig i schakt!
Annars, torsdag..och nu håller vi alla tummar att allt omgjort på kontoret ska funka, hållas igång osv..råttorna börjar bli hungriga och tycka det är kallt ute på nätterna så dom tar till varje hål till o kika in en stund på kontoret!
Jo, men herregud..äntligen dressyr träning idag! Hade en riktig bra tur igår så förväntningarna på mig själv är ganska stora idag, har juh anmält mig till Vällingby nu så nytt program ska läras in oxå..LB:2 denna gång, här ska tränas!
See you..

2 kommentarer:

  1. Hahaha vilken rubrik! Den kan ju tolkas på fler sätt.. ;)

    SvaraRadera
  2. haha... som sagt bra rubrik ;)
    LB2 är enkel för minnet... Men jag kan säga (som har problem med inramningen av pållan)att det svåra är inte att minnas programmet, det är att rida dessa lååånga vägar där det inte händer någonting. Lycka till! :)

    SvaraRadera