fredag 8 oktober 2010

När man måste välja?!

Varför ska 2st av årets sista JAG VILL(MÅSTE)VERKLIGEN GÅ PÅ!
Droppa ner en inbjudan till Sandras(inkl ett par av hennes kompisar) 25-års fest och vad annars..Jo, såklart hade man juh även bokat in en dressyr kurs för Soffi Flemming den helgen oxå, har försökt vrida o vända på det för och kunna delta på både och..vem dygnet har juh bara 24 timmar..?!
Stockholm Horse show är ochså ett MÅSTE, och vi tjejer har planerat heldag fredag..gissa vad det är dårå?! Jo sjävlklart ligger jobbets julfest på fredagen oxå, hallå..bättre planering, ni kan väl kolla MIN kalender först, tack!!
Aaa, så nu är störtsta frågan..hur gör jag?!
Jag vill verkligen gå på Sandras fest
Jag vill verkligen va med på dressyrkursen
Jag vill verkligen(MÅSTE) gå på Horse show
Jag vill gå på Julfest..
See you..

2 kommentarer:

  1. Som sagt, men hinner intemed allt... vad är viktigast? Är kursen redan betald? Kan du inte bara gå på fest ett par timmar och sedan åka hem?
    och den stora hästfesten återkommer ju varenda år ;) precis som julfesten antar jag. Jag går hellre i globen än på julfest, jag är ju ändå inte så förtjust i julmaten. Men en annan lösning är ju att gå en annan dag?

    SvaraRadera
  2. Haha, har jag väl bestämmt nåt så ÄR det så..!
    Ang kursen, är inte betald..grejen hör dock till att det är middag och umgänge på kvällen, annars hade det inte varit några problem! För då kunde jag gått till festen istället..
    Och ang Globen, hör juh till traditionen..och ingen annan dag var nåt speciellt intressant! Så Globen vinner nog denna gång!

    SvaraRadera