måndag 11 oktober 2010

Håll alla tummar!

för imo bär det av till kliniken..nej,nej inte med min denna gång..*peppar ta i trä*
Som trodde det va Sandras tur nu och börja komma igång, men icke..har hon en liten olycks fågel svävande runt sig..?!
Den lilla krabbten Casper på ynka 3 år ska farbror självaste chefen på Ultuna på kika på,och vi har haft många funderinga och ?..men har nog aldrig sett eller hört talas om nåt liknande, har även letat trådare på Buke efter likn saker osv..men nä!
Från den ena dagen till den andra så helt plötsligt tappar han bakbena..hmm??!
Och jag förstår oron och mna målar fan på bilen, men ändå ska man försöka stötta och va en där braiga vännen då..men ibland är det svårt, jag har själv stått i denna situation och det spelar ingen roll vad NÅN annan säger, man kan inte få lugn o ro förrens man har svårt på vitt..så är det!!
Men jag säger så här: Min teori är, att det kommer gå bra och det kommer åtminstonde bli bra..herregud, han står upp på alla fyra och från dag till dag rids han, så..men ändå så överger hoppet en ibland!
Men jag kan nog inte annat än och se fram emot detta besök imo, tagit ledig för en hjälpande hand..ser detta både som ett lung o ro för Sandra och som ett mkt lärorikt besök, ska bli mkt intressant!
Och över till lite roliga saker idag, hoppning ikväll igen..ska försöka våga mig på hela 80cm?! Nästa vecka planeras Pay and Jump och kan juh inte komma med min häst som kliver över 70cm och "hoppa" det..hästen hoppar, frågan är om ryttaren gör det oxå?!
Återkommer med resultat!
See you..

2 kommentarer:

  1. Angelica Å11 oktober, 2010

    Min förra häst tappade också bakbenen lite tid som tätt, men på henne var det bara en nerv som kom i kläm i nacken.
    Hoppas att det inte är något allvarligt. Håller alla tummar och tår

    SvaraRadera
  2. Klart jag håller tummarna!! Vi måste styra upp en ny middag snart också tycker jag!! Runt löning? ;)
    Kram

    SvaraRadera