onsdag 24 april 2013

Shoppinglista inför GHS!

Imorgon bitti tar jag tåget med syrran till Göteborg vi ska gå på Horse Show, jag vann biljetter till torsdags kvällen och lyckades hitta två st till dressyren som går innan!
Det blir ett intensvit dygn, tåget hem går 06:00 ferdag morgon och då är det bara att åka raka vägen till stallet eftesom jag fått hoppa in för laget på lördag men det ska bli kul, ser det som en kompensation eftersom jag inte kom till start i söndags.

Gjort en anteckning på vad jag är på jakt efter och i vilka butiker, så kanse jag lättare inte impuls handlar;)

- Kandar, hittar jag inget tilltalande så kommer jag köpa ett jag kikat på tidigare
- Vår jacka från Hööks, Qulited modell
- Sommar pike, Hööks
- Svett/transport täcke, JHL kollektionen Hööks
- Vettiga stallskor



 Slank med ett fint armband som jag upptäckte idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar