onsdag 3 april 2013

Hundutställning-Kista Mässan

Premiär för mig i Kista Mässan inget mig emot, närmare för mig!
I vanlig ordning är vi nästan först på plats och det är 1timme kvar tills bedömningen ens börjar, och det tar tid, tar tid, tar tid...den evvviga väntan!
Jag är lite nervös nu för tiden, vi står för sista Cert(för att bli Champion) samtidigt som jag önskar att jag inte får det, Muffins är bara 2år och har en lång karriär(förhoppningsviss) framför sig och har inget i Champion klass och göra just förtillfället.
Det är tur att man vet vad man har i snöret, en högbent hund med för ljus nos o ögon men en 3:a, i mina ögon lite väl hårt dömt men för mig ändå, världens bästa, gulligaste och finaste hund!
                      
                                          Trimma, putsa

                                          Fram- och tillbaka 

                                         Med kort päls, gör att han ser ännu högre ut..pssst!

                                         Två glada tjejor som väntar på dagens höjdpunkt: Fikat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar