söndag 7 april 2013

Årets första start-resultat

Jag trodde jag skulle få en godkänt(60%) och det hade jag nog fått om jag inte hade ridit fel, jag börja tveka på en linje kom på 3meter efter aktuell bokstav, fan där skulle det va galopp så fram i galopp och göra nästa moment och sen var jag körd då var jag ur balans och glömde programmet fick göra en chansning på nästa moment, fel och -2 poäng.
Reklam banderollerna på väggarna var monster, spänd häst & och han ville inte gå ut helt på spåret vid dom.
Målet: En stadig ritt i bra form,och det tyckte jag att vi klara, jag hade blivit "förvarnad" ang dagens domare och det verkade stämma mer o mer under dagens gång, bedömnings sporter..tur man är van!
59.34%, sådär bra men jag är nöjd med min ritt!
Film kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar