måndag 15 april 2013

Det jag försöker glömma, påminer andra mig om!

Att jag varit en festprisse i mina unga dagar har satt sina spår, det finns många anledningar till varför jag helt plötsligt en dag bara gick från att dricka mig halvt medvetlöst till att inte dricka en droppa, inte ens prova!
Jag har inget stopp vad det gäller alkohol
Jag vart elak/dum
Och jag snackar massa gojja, detta har inte bara satt mig sjäv i dåliga situationer utan även andra, jag får för mig saker som inte är sanna och att sedan i nykter tillstånd få det bekräftat, är inget som jag hade nån förklaring till
Jag var expert på att ringa upp gamla killar/ragg och bara snacka massa gojja och detta trots att jag hade kille, ibland undra man hur man själv funka!
Det smartaste jag gjort i mitt liv, var att sluta dricka alkohol!
I lördags drack jag två o halvt glad rosevin och det behövs inte mycket för att det ska hända nåt i kroppen nu för tiden och den lilla "partyprinssesan" börja jävlas med mig men då övergick vi till Cola, det är slut med dumheter nu och helt ärligt..det är inte kul heller!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar