tisdag 16 april 2013

Ännu ett fantastiskt pass!

dom bra passen blir bara fler och fler, oftare och oftare..hade jag nånsin trott det här för 1år sen?
Förmodligen inte!
Hade nån bara nämt LA hade jag skrikigt rakt ut, åhh herregud..det kommer aldrig hända! Och nu siktar jag på att debutera MSV:C1 senare i år.
Tror jag inte på min häst?
Jag är realistisk och vet vad jag sitter på och säger såhär: Vi får se hur långt vi kommer! Kan vi göra dressyrens alla rörelser på hemma plan, så är jag jätte glad! Skulle det visa sig att vi gör det tillräckligt bra så kanse det finns en chans att vi går ut på tävlingsbanan, den lilla djävulen i mig tittar fram och säger: Allt går, för mig tar det bara liite längre tid!

Igår hade vi ett grymt pass, lite piaff arbete, vilken ridkänsla man får efter det framåt med energi!


                                          Öva längning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar