söndag 28 april 2013

10timmar med häst

Igår fick jag rycka in för laget igen att gå ut som första ryttare finns sina för & nackdelar, man slipper pressen från lagkamraterna men det blir en lång dag, många timmar på tävlingsplatsen, glad att man är på ett ställe med fin kafeteria!
Eftersom jag varit borta i veckan, red ett kort, avspänt pass dagen innan så 40min hade jag på mig när jag hade satt upp och försökte tillämpa övergångar och sätta lite mer press men väl inne på banan så dog han för skänkel och i mellangaloppen vart han stark och svår att få tillbaka.
Återigen glömde jag en rörelse, den är som gjord för att glömmas bort, blir tokig på mig själv!
Man blir besviken när man inte ens når godkänt, 59.143 lyckas vi rida ihop, hade väl varit godkänt om jag inte missat en rörelse?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar