fredag 26 april 2013

Ett dygn i Göteborg!

Det är facsinerande att du hinner ner till Göteborg, gå på horse show ett par timmar, shoppa, lite sova och exakt 24timmar senare är du på väg hem igen!
Tåget var både billigast, skönast och kortast restid..
Ingen resa är juh problem fri och så även inte denna, jag hade kollat att det tog ca 5min bilväg Gbg C till Scandinavium, räkna om det i gå väg så var det 40min..what, hur kan det komma sig?
Så det vara bara och börja leta sig fram vilket snöre vi skulle åka.
Scandinavium-sovplatsen, enligt hemsidan 5-15min till olika platser därav Scandinacium, så 15min var max gåväg men vi tog snöret igen så vi visste hur vi skulle ta oss ända vägen till tåget inför idag!
Nu sitter vi på tåget hem igen, lite shopping vart det, återkommer med bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar