onsdag 30 juni 2010

Papperslappar med siffror av värde

varför ska allt handla om det, så fort du ska göra nåt? Finns juh inget som är gratis?
Tror alla förstår va jag pratar om....PENGAR! En sketen papperslapp med siffror på som ändå kan va värd så mkt!
Va du än ska göra kostar det..picknick i det gröna? Mmm, låter juh gratis..
Eller inte..
Mat? För man vill väl inte sitta med handen tom
Resan? Bil, buss, tåg..kostar..snålåkning är GRATIS!
Nä, sen behöver det inte bli så dyrt..men gör du det ofta eller kanse lite mer sommartid..kostar desto mer!
Mitt största lilla bekymmer jag har just nu är..att jag INTE vill ställa av min häst nåt speciellt under min semester o hur löser man det UTAN att bli ruinerad? Man är juh ruinerad även när man bara har hästen!
Kollar alla olika lösningar, kompisar, ev medryttare, tränare, hästpensionat.
Så här långt är v 28 någorluna planerad, min tränare kommer rida Hoffa oev ev jag eftersom den veckan inte är planerad för nåt än *hoppas på lite hemma, hähä*
v 29, ev hemma rider ett par dagar..då jag har FF o sen ett par dagar till Söderköping
v 30-31 är det körigt..MEN har ev hittat lösningen och INTE bli HELT ruinerad, återkommer med den saken när jag disskuterat saken, kollat på det feta konto och även kollat upp stället!
Aaa, nä..hade jag haft ett fett konto,då hade jag inte tvekat, varför SKA ALLTID dessa papperslappar till värde sätta stopp?
GAAAHHHHH, fan!
Aaa, nä..ska göra det bästa av situationen o själv leva på..luft? Det är gratis!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar