fredag 11 juni 2010

2 av 3

har varit o hämtat ut 2st av mina klädes plagg som jag beställde från Ellos, typ härom dagen, vart väldigt förvånad att dom redan kommit..men jag klagar inte!=)
Och det va inget av det jag behöve byta eller retunera, super nöjd!
Va även en "snabbis" inne på HM tidigare idag o spendera en 500-hundring, vart ett linne, pike tröja och en tunika, fått nån dille på tunikor nu för tiden..o jag som typ aldrig brukar gå i sån typ av kläder, aldrig för sent för o byta!
Fredag o man är som vanligt super trött efter en arbetsvecka, hade turen att bjuda bort mig själv på middag idag hos Anna..fläskfilégryta med potatisgrtäng, kan inte förklara i ord hur gott det är..mmmm! Så nu sitter jag i Berga o, ja..försöker göra så lite som möjligt, ev träffa en gammal kompis från tiden typ 16år, festa, hänga runt, haha..en som jag hängde med rätt mkt o vi hade skti kul o gjorde én o annan galen resa med, hähä..
Bla till Gbg, när vi yra runt 23,30 o skulle försöka hitta nåt j*vla hotell o slagga på
Eller när vi på en nätt liten resa skulle åka Åre, tur o retur för att typ lämna en lampj*vel där uppe, haha! Sköna resor!=)
Nä, väntar på kaffe..och ska försöka pula i mig lite mer snacks!
See you..

LOVE!!!

1 kommentar: