torsdag 17 juni 2010

Får man skämmas?!?

äntligen, äntligen kom jag hem i tid igår..runt 20-tiden va jag hemma o sen åkte slappar rocken på, så lite varm o´boy med ostfranska o tv:n, kom inte ens ihåg när jag titta på tv sist, vilket som..strax före 21, tänkte jag att jag även skulle komma i säng ordentligt, så sagta men säkret börja jag förbereda för sängandan..då hundarna skäller som dårar ute och runt knuten kommer Emmma gåendes! Så på med kaffepannan och lite skit snack, vila gör man i graven!
Hon är juh här uppe för att jobba med blomarrengemang för Kunga bröllopet och då får man höra ett o annat..ett annat stort blomföretag hade ansökt om folk som ville komma o jobba under denna tid, GRATIS! Kunga huset hade sökt företag som kan tänkas SKÄNKAS blommor! Dom hade även sökt SPONSORER! Så kunde jag inte låta bli o glimta på tv:n om nåt program, inför Bröllopet, sitter Carola o berätta att skulle vi veta hur mkt dom gör för Sverige skulle vi nog va lite gladare och uppskatta deras jobb?!
Skakar bara på huvudet, himlar med ögonen så säger jag inget, har jag inget sagt!
Iallfall så va det en trevlig kväll, trots att Linda hade behövt sömnen..hähäh!
Det är torsdag o dax för veckans dressyrträning, ska se om jag på nåt viss kan hitta nån som kan tänkas filma, skulle va kul o se om det hänt nåt med ridninge för det känns iallfall, jag märker själv skillnaden!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar