torsdag 24 juni 2010

Nu j*vlar kö vi!

taggade till tusen och ska färdigställa min tävlingskalender för hösten/vintern
Efter bortlottning och halt häst så är vi på gång igen, nu jäklar laddar vi om!
Börjar med 3st tävlingar som är planerade o då ser det ut så här, just för tillfället är det väldigt dåligt med tävlingar o själv går jag på semester om 2v..min tränare ska rida Hoppe lite, samt ev min nya medryttare.
22/8= Hallstavik LB:1
5/9= Skånsta LB:3
12/9= Högvreten LB:2
Ev 25/9= Hufvudsta LB:?
Ev 16/10 Botkyrka LB:3
NU KÖR VI!!!=)
Igår va det träning och känslan va inte lika bra som det såg ut som..Marie va snäll o filma och...Oj, va man upptäcker sina brister! Finns ett o annat och jobba med..mkt handlar om min sits, har drar mig lite ur sadlen vid avsaktningar, då huvudet nickar lite, så jag måste komma ner o sitta till..men shit va svårt det ska vara! O högerställningen är rätt stel just nu eftersom han har en liten "knuta" vid bogbladet, men fått några övningar av min massör som ska göra till nästa gång o hoppas på bättring..inte så kul o försöka få igenom en stel häst=(
Hade ev medryttare ute igår o det såg väldigt trevligt ut, vilket även min tränare tyckte..så, Linda kanse kommer kunna ha 1-2dagar ledigt i veckan, och börja genast bli nervös över va jag ska göra på mina "hästlediga" dagar, va gör man??! Hähä..
Oki, det är torsdag och kort dag, fy f*n va skönt..idag eller snarare kväll bär det av mot Söderköping, Kö hela dagen/kvällen?! Och alla fantastiska tjejer i stallet, som alltid ställer upp på tjatiga Linda, "Kan du Mocka" Är det säkret" Skulle vilja va borta fre-sön, har du lust o mocka alla dagar"..Ja, känns som om man aldrig får ge tillbaka, men min dag kommer väl?!=p Somliga straffar gud med detsamma..andra lite senare! Men ett Tack räcker inte ens i detta läge, vill ge så mkt mer, men vad?!
Det är sååå mkt värt för mig!
O nästa helg igen, då är det dax igen..ska på utställningen, så undra vem jag ska fråga då..?! Vem av dom fråga jag först i ledet, haha..
O ska försöka ladda upp dessa videor som vi filmar på träningar, ska bara ha alla kablar? Band? Inställningar? Oki, Linda ska försöka visa sin tekniska sida..vilkte inte alla gånger är så...?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar