onsdag 23 juni 2010

Det närmare sig..

torsdag, vilket innebär jobb till 13:00 och nu börjar jag längta till tusen.
Imorse ville jag absolut inte gå upp och medans jag hörde den där irriterande väckarkolckan som stod o ringde lite längre bort, så gjorde jag allt för dra på sängtiden lite och hoppades innerligt att det kanse du va...fredag? lördag?
Oki, onsdagen är juh kanse inte såå dum iallafall..ikväll väntar dressyrträning och eventuellt kommer en tjej ut som är intresserad av att bli medryttare, har stått lite i valet o kvalet, skaffa eller inte...?! Men det handlar om ca 1, max 2dagar i veckan, så man liksom har nån chans o komma ifatt hemma och sen håller jag juh även på med hundar, så vissa månader o helger är full späckde..kan va skönt med nån som kanse kan rida då så man slipper låta han vila flera dagar..aa ,om hon bestämmer sig för o komma idag, så för att kolla på träning o ev provrida en stund..då tycker jag man är seriös!*man ska inte ropa hej förrens man kommit över ån* Många hål nycklen ska passa i!
Tiden går så ryssligt fort..nyss tycket jag det va assss lång tid kvar till semester..men herregud from måndag är det juh BARA 2veckor kvar, 2VECKOR! Inte för att klaga, men med tanke på hur fort tiden har gått nu o snart semester, hur snabbt kommer då inte tiden gå PÅ semestern??
Oki, en dag i daget..en dag, andas!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar