onsdag 23 juni 2010

85% rabatt, tips!

har juh för sjutton glömt helt om ett het tips!
Förra fredagen va jag o min mor till Barkarby Outlet o strosa runt o in på Logo Factory och som galna Lejon efter den sista köttbiten rev vi runt bland Jeansen som det va STOR utförsäljning på..100kr/st!
PEPE Jeans, kvalitet..bra? dålig? Har ingen erfarenhet av detta märke, så..Ord pris variera från 699:-
Riktningen gick även mot Filippa K butiken..2PAR Jeans=100kr
Dock va dom MYCKET SMÅ i stl så, ett par finare VÄLDIGT höga kostym byxor för 100kr, kan man kalla det kap? Ca pris i butik ca 1200Kr
Så det som EGENTLIGEN skulle gå på dryga 3200kr
Fick jag FÖR 400Kr, sånt GILLAR jag!
Vart även ett par gympaskor till i högen, NIKE för 300kr..o så klart, vita! Den absolut SÄMSTA färgen för mig, med tanke på mitt jobb..hmm!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar