tisdag 29 juni 2010

Bokad veckans alla dagar

ca 1,5v kvar till semester o tusen grejor som jag tänkt gjort klart innan dess. Vardagsrummet ser ut som en byggarbetsplats, med möbler kors o tvärs som skulle färdigställas och en del ut, ut från hemmet..är det gjort?! Nej, check
Fortf känns det lite ostabilt när det gäller hästen, intag, o allt som hör till..allt är egentligen klart, mocknig o hej o hå..med ridningen, min tränare kommer rida han lite grann men min önskan är att han ska gå mer..hade ev "medis" på gång, men det får vi nog räkna bort..nån som vill rida?! Dressyr, hopp, uteritt, valet är fritt!
Måste fixa en del saker som behövs inför kommande semestern och när ska jag hinna det?!
Veckans alla dagar är bokade!
Ikväll väntar trevlig middag hos "tokiga norrläningen" o Suss..där den berömda egna chokladsåsen görs, vågar man hoppas på den ikväll?!=)
Inväntar bilder från midsommar, så en bildbomb kommer släppas i slutet av veckan!
Verkar bli en lugn dag på jobbet, tack o lov..sov som en kratta inatt, så kanse inte låter så där super trevlig idag, men alla har vi våra bra o dåliga dagar..denna tillhör min lite mindre bra!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar