onsdag 9 juni 2010

Avkoppling mitt i veckan

man är inte bortskämd med tid över i veckorna o inte helger heller..eftersom då ska allt göras som man inte hinner med på veckorna, hemhjälp, någon?!
Igår iallafall så stod jag i valet o kvalet om jag skulle göra en snabbis i stallet o hänga med eller om jag skulle chilla i stallet?! Men, eftersom mitt liv är rätt enformigt som det är bestämmde jag mig för att följa med ut på sjön, grilla med goda vänner och fiska lite!
I måndags gjorde jag en chansning o följde med syrran till kiropraktorn för o se om han hade tid över för mig och bända loss mig lite, då jag inte vart lika bra andra gången som första, men ändå lite bättre på olika viss..När han helt plötsligt vräker ur sig: Hur är det med stressfaktorn??
Jag ser ut som ett stort ?
O försöker med den klassiska: Vackert väder ute idag, eller?! Någon, hallå..
Men va ska man göra när man har tusen saker o göra och för lite tid?
Ifall över till nåt annat..onsdag o halva veckan är gjord o jag längtar till fredag så HÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRR mycket! Har inte fått haft sovmorgon på, ja..kommer inte ens ihåg när jag hade det..haft helgerna fulla med aktiviteter så sömnen har lyst med sin frånvaro,det börjar kännas! MEN, lördag..då ska jag minsann sova tills jag vaknar!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar