onsdag 16 juni 2010

Ingen insperation

konstant trött bara..slut som människa, slut som artist!
Förra veckan va det bara stress hela tiden, så mkt o göra med så lite tid..jämt!
Känns som om jag är förbrukad som människa just nu och hittar inget o fylla på med..inget jag vill göra, har lust med och känner mig allmänt tjurig o grinig..vilket kanse inte är så kul för alla i min omgivning!
Har gjort ett försökt o satt ut annons på medryttare, men oxå en stress faktor..jag har juh inte den här snälla lilla gullig hästen som man bara klampar in till, nä..en skrap valack med mkt attityd, vilket medför att man måste ha en ledare med bestämda regler! Av dom svar jag fått, verkar det va en riktig vettig, har ringt..men inte hört nåt, men man ska inte ropa hej förrens man är över bron! Mitt problem är inte tiden eller pengarna..men kan juh va skönt o ha en dag i veckan som man kan komma ikapp med det man har hemma oxå, men vi får se..
Solen har varit framme hela dagen o när det börjar dra ihop sig för hemgång, ja då kommer blåsten o molnen, kan det inte bara få vara sol, vindstilla o den där värmen??
Tydligen ska man behöva betala för att få njuta av det!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar