lördag 5 juni 2010

Yeess, vi vann!


Jag o min motståndare, Bullens(min hund) uppfödare

Ska inte gråta över spilld mjölk..va den enda i dagens skara av Cottar som tog hem ett CK och där med automatiskt bara kunde glida in i ringen o buga o tacka och tag emot den ärofyllda BIR(Bäst i rasen) rosetten! För att sedan i 5timmar vänta på att få gå i stora finalringen som man vet hur det brukar sluta, men dommaren satt till heta spett i huvudet på en..hon titta juh faktiskt åt mitt håll o på MIN hund..annars brukar Cottarna va av den sort son inte går hem, dock fick jag juh gå mitt varv, vänta ca 10min för att sedan kliva ur ringen o snällt titta på medan 5st av motståndarna vart placerade, det va 5timmars väntan det!
Några citat från kritik lappen och jag har absolut inget och klaga över denna gång:
Nothing wrong about him- har jag vetat länge!
He makes the picture- klart som fan, är juh ingen skönhets tävling för snörföraren!
Jag är super nöjd över dagens vinst!=)
1dag kvar, återstår och se vad man plockar hem då?!=p
See you..

Vinstlaget med domare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar