torsdag 1 juli 2010

Går det att misslyckas?!

som alltid är dagens stora fråga: vad blir det till middag?!
Igår hade jag först bestämt mig för att grilla kycling med potatis klyftor o sås..men ändra mig snabbt o suget efter potatis och purjolöks soppa blev stor, så det fick det bli!
Eller inte..
Potatisen va klar o Linda hällde av i princip allt vatten, i med purjolöken och i med lite mjölk..jo, vad blir det då?!
MOS, va fan..jävligt sur på mig själv ringer jag ett samtal: Ät nåt på vägen, jag äter på väg till stallet, klick!
Packar ihop mina sockerkakor som jag hade gjort så vi kunde ha en trevlig stund i stallet, eftersom vi fick storbesök av..Sandra!
En god soppa, blev en katastrofal soppa!
Så idag..då blir det potatisbullar utav min soppa..en misslyckad o en lyckad middag.
Torsdag, o träning..min ridkänsla har försvunnit känns det som..ändå sen sista träningen så har jag inte haft ett pass som varit så där, jäklar va bra det gick..känns som om jag mest bärt runt på min häst o vi har inte haft nåt samarbete alls, vilket blir ganska mkt häst o rida då!
O va hände med solen o det varma vädret?..när Linda för en gångsskull har på sig sommarkläder i form av legging och en tunika, då ska man behöva frysa arslet av sig?!
Lika bra o fortsätta med Jenas o tröja..i förebyggande syfte!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar