torsdag 8 juli 2010

Det pratas om..

fest hos mig hela helgen lång..o herregud, hur ska jag orka med o hålla tempo?!
O jag är ändå yngst av sällskapet;)
Camilla och Bea kommer över o är kvar hela helgen är det sagt och det ska förståss bli super kul o trevligt..kan man få en bättre början på semestern?!=)
Ska infinna lite nostalagi känsla, där ibland hör lite Westlife, Åkersberga häng, cider och en massa skratt!
Torsdag och efter denna dag är den ½dag kvar till semester..imo kl 13:00 påbörjas min semester inte 1minut senare..och jag har aldrig längtat så här mkt till en semester som denna, tror den är välbehövt då?!
Har inge känsla, lust, ork, tålamod till NÅT just nu..allt går bara inte som jag vill och stubinen brinner av på en gång, nästan så tårarna tar över ibland..för jag orkar inte!
Ska bli skönt o få en paus även från hästen sen, då vi fortf lite gran håller oss i den onda cirklen som inte är spräckt än..igår gick det ändå bra, för att inte bli så hård så red jag med ett spö i handen för att hålla dom i position samt still och det är nog min nya grej!
Hoppas helgens bravader kan stämma in mig på bättrings väg!
See you..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar