söndag 11 juli 2010

Mådde som jag förtjäna

man är fullt medveten om hur jäkla illa det är dagen efter, när man för en kväll ska ha lite skoj med vänner med för mycket av det goda dryckerna!
Gåedagen va värren en än värsta förkylning och magsjuka, den låg i lä, fy fan säger jag bara..som konstant förutom när jag fick be min mamma om skjuts till stallet och i varje sväng och växlingen så kändes det som om hela magen höll på o vända sig ut och in och ett och annat skulle komma upp, vill inte ens önska min värsta fienden den dagen jag hade igår!
Söndag..ska strax göra iordning lite mat, lövbiff, friterade pommes och presiljesmör står på menyen, ska bli riktig gott med mat..då jag knappt ätat nåt sen i fredags, igår prova jag en pizza..men den fick juh inte va kvar.
Sen hämtat upp Megan för att dra till stallet och div sysslor..hästar in, mockas, hämtas hästar på granngården..aa, en härlig lung stall kväll!
Och inte för att klaga, men det är varmt..har kramats med min gräsmatta en stund på morgonen men va rätt vindstilla så visste juh knappt va man skulle ta vägen, gjorde ett tappert försök med golvfläkten men..nja, va juh inte så kall vind när det väl fläkta till..
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar