lördag 17 juli 2010

Stor sällskap till dukat bord

igår bjöd jag in till middag..ett härligt gäng va vi som satt på altan, åt, dracka, snacka och skratta!
Ett sällskap på 9st personer och mat skulle inhandlas efter det, hade turen på min sida då Ica körde några riktig bra priser på div kött och fisk.
Menyn bestod av:
Grillade revben
Grillad Lax
Grillad ytterfilé
Grillad flintastek
kokt potatis
Tsatziki
sallad
Och alla verkade trivas!
Ikväll blir det dukat bord på Waxholms hotellet med ännu trevligt folk..ska bli skönt o slippa ta hand om disken idag med..
Nu är det bara jag o hundera hemma ett par dagar och ska jag ska ägna mig åt hästen och ridning, med dryg månad kvar till första tävling så, kanse dax o börja plugga program och rida igenom!?
På onsdag far jag och min syster till Söderkäåping o kopllar av ett par dagar innan det styrs mot västkusten, så klart hoppas vi på bra väder då det blir både poolhäng o shopping på hög nivå, stora plånboken med! Det ska besökas så väl som matbutiker till hästvarushus!
Nä, dax o styra upp sig själv inför kvällen så man ser hyffas ut..
See you..

2 kommentarer: