torsdag 15 juli 2010

Det bränns

på min kropp..jag som annars brukar vara vit som snö mest hela sommaren får en gnutta färg sista dagarna på semestern som håller 1v när jag kommer tillbaka till jobbet..och man ska försöka se lite sommarfräsch ut, nä du..så jobbar vi inte!
Mina axlar o skulder blad går i en lätt brun/röd ton och säger lite ajaj..så vi jobbar inte så mkt bränna på mage ett tag..
Hemkommen efter ett dygn på Finnhamn med trevligt sällskap.."tokiga norrläningen" som jobbar där bjöd över oss, så i sjöboden med lokalt band som spela covers o lite cider så vart det en trevligt kväll, men efter att legat en dag i solen så orkar man inte hänga med så mkt så kl 24:00 skrek kudden efter min kind!
Vart en sväng med farmor på bilbingo och tur är väl det att jag på vanlig torsdag egentligen tränar..bli bara förbannad på spel, sitter med ett nr kvar huuuur länge som helst, tror du det kommer..?! Nej så fan heller..nä, tacka vet jag träning!
Imo hoppas jag på lite båtåk så jag kan fortsätta jobba på min bränna på framsidan ett tag..
See you..

1 kommentar: