måndag 21 oktober 2013

Vanlig måndag

jag är tillbaka på jobbet, knät?
Ja, det värker inte som tur är men jag tycker fortfarande inte att det är normalt att det knastrar(tänk dig, att du knöglar ihop folie) för nån som aldrig nånsin haft en tendens till knä problem, 27år gammal..men jag får lita på att det är helt normalt enligt läkarna, möjligt viss att jag kan känna av som sendrag då och då.
Om det visar sig att jag kommer få problem med det senare, då ska dom bli varse det, ingen dröm som hästägare som är i stallet 7dagar i veckan och tränar/tävlar regelbundet.

Idag börja gå-upp-tidigare-kampanjen, helt plötsligt vart det minus grader, -3 imorse och jag måste kila ut och värma upp bilen, tacka vet jag volvon(när den fanns) med diselvärmare, alla bilar borde ha det!
Någon som hade ännu kallare?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar