onsdag 16 oktober 2013

Depp in my head

svacka, förklaring..Pms, idag!

Jag blir så himla mycket känsligare nu för tiden, trött och önskar att jag bara kan gräva ner mig för en vecka.
Framför allt handlar det om samma, som jag förmodligen tror att "alla kämpar" med, ekonomin!
Tänk om man bara kunde få lite till, tänker man..skulle livet bli enklare, roligare?

Jag är trött på att hela tiden behöva tänka pengar som fort jag kliver innan för en affär, jag jagar priser och köper aboslut inget "onödigt" enligt mig själv.
Jag har provat olika metoder för att försöka få lite ordning, matlistor, köplista, skrivit ut mina kontoutdrag för att verkligen se hur många gånger per dag jag använder mitt kort men jag är en sån som en det funkar för ett tag sen ledsnar jag och återgår till det vanliga, har man inte hittat sin grej då? Andra tips?

Igår var jag och kolla möjligheter samtidigt som jag blivit för bekväm, frågan är om det kommer hjälpa mer än det stjälper mig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar