måndag 14 oktober 2013

Film: Gårdagens start

jag fick rida på säkerhet eftersom han inte känts helt framåt och då står han speciellt emot i traven, känner mig som en liten ridskole unge om det överhuvudtaget ska hända nånting!
Han gör juh allt men ber om lydigt och i stadig form men det är liksom inget litet extra än så.

60.96%, en 5:e placering precis efter min ritt, kan det va möjligt med en placering på det?
Kommentar: Trevligt lotsat på fin häst, behöver visa mer energi och lätthet framtill ibland

Såklart inte, varför är det alltid samma sak att andra hälften av klassen kommer in och gör om hela resultat listan och där sitter man förväntas fullt i timmar och väntar så hamnar man precis utanför placering när dom 6-7 sista ryttarna återstår, men tydligen finns det en charm med det med!(?)

Nu är min plan att börja träna vidare mot nästa klass, låter det konstigt eftersom jag inte kvalat än?
Min plan är att debutera MSV:b om ganska precis 1år, då har jag god marginal på mig när jag börjar träna nu samt att MSV:c kanse känns "lättare" när säsongen för nästa år börjar, låter det klokt istället?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar