tisdag 22 oktober 2013

Tillbaka till hösten- dag

skulle kylan verkligen komma så här tidigt?

Två dagar med minus grader och igår eftermiddag när jag kom till stallet frös jag som sjutton,inte än(!) skulle jag verkligen raka hästen när det nästintill redan va minus grader?
Medans andra förmodligen är inne på sin andre eller kanse t.om tredje rakning så var detta första för oss äntligen hade han börjat sätta lite päls, aldrig nånsin har man blivit så glad över det!

Idag, reng/blåst, fryser idag med, men som det alltid finns..man slapp skrapa rutor, eller som jag börjat med stiger upp tidigare för att starta bilen, full värme på med alla fläktar!
En riktig tillbaka-till-hösten-dag, eller det kanse fortfarande är höst?!

Idag gör det inget att jag är kontors-
!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar