fredag 18 oktober 2013

Utnyttjan av Julklapp

Som mamma vann på julklappa utdelningen 2012, som jag hade köpt!

Igår tog jag med mig syrran, hon va nog lite skeptisk till en början, 1.5-2tim för att käka lite choklad! 
Men i slutändan på väg hem fråga jag om det var så trist?
Absolut inte, jag tycker det var super intressant och veta hur det görs, vart chokladen kommer ifrån olika metoder osv, och syrran skulle t.om sluta äta marabou, mkt tillsatser där!

Det var intessant hur en bit smakade för att sedan åter komma till den igen efter andra sorter.
Jag föredrar inte jätte mörk choklad, den upp till 62% va nog gränsen för mig sen känns det som att käka ur kakao paketet.

Någon annan som varit på choklad & lakrits provning? Favorit, choklad eller lakrits?

   Min favorit på tallriken? Den vita lila bollen, lakrits, choklad överdrag rullat i(?) kom inte ihåg(smaklöst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar