onsdag 23 oktober 2013

Onsdag-mitt i veckan

skönt med plusgrader men WFT, regnar det? Eller ser det bara så ut genom fönstret?
Vill inte ta reda på det just nu rast om 15 min, promiss med hundarna då lär jag få reda på det, vill inte se fram emot en promenad i regn!

Min vecka har hittils varit en sån där perfekt med lagom balans mellan allting, lite mer och bättre motivation för matlagning,vi har hjälpts åt med både lagning/avdukning/avplockning/rent o snyggt, helt perfekt(!) i stallet har jag haft dagar där jag inte behövt känna nån större stress..det kanse är såhär livet ska vara?
Jag hoppas kunna fortsätta i samma anda!

Motivationen i ridningen börjar komma tillbaka med, vilken skillnad på ridning när man raka dom! Nu helt plötsligt har jag en pigg häst, framåt men det verkar som att jag måste köpa lite mag"medecin", väder omslagen gör han känslig det är inte så kul att umgås med han just nu, bara sur o grinig.
Så idag blir det en tripp till Granngården och handla pulver.

Opps, 1minut kvar till rast..regnar det hos dig idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar