fredag 11 oktober 2013

Nu kan jag säga det..

igen, äntligen fredag!
Imorse kände jag verkligen, gud vad skönt det ska bil att slippa väckarklockan imorgon bitti.
Vissar dagar har jag känt att, herregud..hur långt är det inte kvar till fredag egentligen? Måndagar går som vanligt i rykande fart, tisdagar går på halvfart, onsdag förmiddag går i rasande fart drygt 2 sista timmarna, för att sedan på torsdagen dala lite igen, fredag från klockan 11, längsta väntan på hela veckan!
Någon som känner igen sig? El har ni nån annan favorit dag som går fort?

Helgen blir rätt så lung, utan några direkta måsten och passningar av tider osv, jag har lovat mig själv nu att försöka hålla allt i lagom tempo med lagom mycket aktivitet inte klämma in allt som jag känner att jag vill/behöver göra på dom få stunderna jag har ledigt!
Jag får börja i nån ände, och får beta av sak efter sak.

-Ett besök till stora staden står högt i prio, varför är hemlighets stämplat!
-Träffa mina barndoms vänner innan det väntas smått och dom får mindre tid ett tag framöver
-Besöka antal platser/lokaler, ochså hemlighets stämplat! Med tiden kommer ni få veta.

Idag blir det bakning, träffa en kompis och hjälpta till med longering av häst, sedan ska jag nog försöka bjuda in mig själv hos pappa på middag, när jag är själv hemma som idag så lagar jag aldrig mat själv, då brukar jag bjuda in mig hos oss!

Ha en trevlig allihopa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar