torsdag 22 mars 2012

Vi gör det en gång till..

fast vi provar på rätt dag, fan va arg jag vart igår..och den enda jag kan bli det på, är mig själv, fan fan fan!
Mycket märkligt att dom aldrig ropar upp mig? Säkert lite sena..men ändå fick jag en märklig känsla..
Lite försiktigt smög jag upp min lapp med tiden..aaa, och va fan står det?
Torsd 22mars, 15:20, helvete oxå..smög förbi den obemande receptionen, helt obemärkt och ut till bilen för att åka hem..då slog det mig en annan sak, min programridning imo då? Kommer juh aldrig hinna med den?
Och kommer jag kunna prestera nåt bra, när jag har utsätts för skräck innan med en bedövad käft? Ja, måste ha spruta..
In igen för o se om dom hade nån ledig tid nästa vecka? Icke...nån återbokad tid? Icke..om 2veckor, men va fan..nä kan fan inte vänta, får ta tjuren vid hornen!
Jag som är världsbäst på och planera börja fila lite på tiderna, kan det gå ändå?
Tandis 15:20, klar ca 16:10
Racer fart till stallet, där ca 16:30
Ca 1timme på mig att borsta häst, packa och lasta häst
Måste åka absolut senast 17:45, framme ca 18:15
Last ur, sadla och rida fram..rider kl 19
Kan det funka, realistiskt?
Kom juh på att nånstanns kan det juh va bra och äta, ähhh...
Är det nån som är intresserad av en programridnings tid idag, så hojta till..? KL 19 på Lotterängs Gård, vallentuna, 250kr/ridhushyra 50kr
maila mig på: hippielindus_86@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar