fredag 2 mars 2012

Det finns hopp..

även för mig med en billig springare;)
Efter lite ävertygelse att vi skulle in i havrelådan o åka så visa klockan 20min efter tidplanen, men jag lyckades behålla lugnet under resan och även på plats och jag klara av att lasta min häst själv..annars brukar jag överlåta det till skötaren och med lugn, inte som ett darrande aslöv!
Sansad även på plats tills framridningen börja, då jag skulle samsas med förgående ryttare som red nått riktig klurri dull program så hade jag ingen anning om vart hon skulle, så jag fick avvakta min framridning lite till o från men sen det helt okej..dax för min tur!
Red igenom, och det är väl lite som vi säger oxå, jag kommer igenom det iallafall..fick lite vad jag skulle tänka på samt "lyxa" till traven lite, rid in bakbena..och han sa juh precis som det är, mellangångarterna samt den ökade är lite svaga, men det kommer med styrkan och det glädje mig att han sa, det måste väj ändå betyda att det fanns liiiite av det där?!
Andra gången både kändes o var bättre, med ett resultat på 61:2% vilket gjorde mig glatt överraskad och med många 6.0r o 7.or så känner jag att hoppet finns där va en rejäl svisch för självförtroendet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar