torsdag 29 mars 2012

Måltid 1, dag 3

igår fick jag i mig 5skedar yoghurt och sedan i tisd har jag enbart gått på vatten, saft och värkttabletter..nu börjar jag känna mig hungrig till och från, det måste juh va ett gott tecken?
Rösten har börjat svikta lite istället men nu får det bli te ett tag framför, tips på nåt dunder the som funkar mot krasslig hals?
Oki, nu försöker vi vända livet till det positiva..låter som världens klagande men va fan, kom igen ni vet hur det är..feber o jobb= Skit kombo med ett jävla pissigt humör..do not mess whit me now!
Älskar när mina stallkamrater hör av sig och erbjuder sig sin hjälp, tack tack tack det är guld! Även fast jag har ångest att han stått 2dagar nu och det är tävling på lörd så tror jag som sagt att mitt sovmaraton gjorde sussen igår, men jag är juh så förbaskat envis så jag ska göra allt själv men gjorde nog ett klokt val igår..den planerade träning ikväll, får bli ett lättare jogging pass och jag jag håller alla tummar o tår att jag inte faller dit igen, då blir jag tokig!
Hade tänkt och va hemma imo så jag verkligen får repa mig..men envis och tjurig som jag är, tänker jag gå! Japp, får skylla mig själv..då kan jag med gott samvete tacka nej längre fram!
Värre klagande människa får man nog leta efter just nu..;) men jag kan iallfall erkänna det och är inte sån som tycker synd mig själv, fast det kanse låter så..nädu, ensam och envis är stark, kan själv!!!
Hungrig, men ändå inte..ibland får man juh sugen på konstig saker när man är dålig, vad är din sak?
Jag brukar vilja ha tomater med mkt salt på, jag som inte är så förtjust i tomater i övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar