torsdag 1 mars 2012

Ovanligt snabb dag.

Kom inte ihåg när en torsdag gick så här fort?!
20min kvar och idag ska det förberedas för årets första hästtransport resa, imo ska jag iväg på programridning på Nibble för Roger Ohlsson..ska bli kul! Har en önskan bara och det är att jag ska ha mindre ont i ryggen, det är näst intill olidligt nu, tänk er ett sendrag..hela dagen, så känns det i min rygg!
Jag börjar verkligen se fram emot ryttaranalysen den 12April hos Birthe Vogelius i Västerås, hoppas jag kan få tips därifrån hur jag kan hjälpa mig själv samt ev vilka behandlingar som är bäst..just nu, springer jag hos kiro, beställer tid när jag gått in i det sista med smärta, går dit en gång, håller ca 2veckor o sen är jag tillbaka på ruta 1 igen..o så håller det på!
Men nog om det..och där kom jag inte på nåt mer..
Hörs imo istället!

Min egen bunda bukett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar