söndag 18 mars 2012

Börja där vi sluta..

för cirka 10(?) år sedan satt vi där, som bästa vänner som hängde hela tiden, dela på allt och röjde på stan och nu var vi på samma ställe igen fast en del har hänt och precis på samma ställe där vi avsluta vår resa kan man nog säga, skillnaden denna gång är att vi är 10år äldre, sitter inte kedjeröker och en av oss är gravid..annars tror jag att allt va precis som förr!
Ska nog erkänna att jag var lite nervös från början, är det som förr? Kommer vi ha nåt att prata om längre?
Men så fort vi hade satt oss ner så var allt precis som förr och jag är glad att jag fråga, i 4timmar satt vi där och snacka, skratta och prata lite om framtiden..och det ska bli mkt spännande och se henne som ännu mer vuxen om ett tag..man liksom ser bara tillbaka på tiden som var och just då, då ser jag henne inte alls med en barnvagn i händerna..
Nu hoppas jag att jag kan fortsätta med det jag just håller på och styra upp, nämligen att ta tillbaka alla mina vänner jag "mist" under en tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar