måndag 5 mars 2012

Värken som gör mig gråtfärdig..

jävligt trött på min ryggvärk nu!
Ända sedan i fredags har den varit olidlig, det har bara strålat smärta..o även fast jag inte gillar och knapra i mig tabletter, vare sig det gäller alvedon eller starkare så fick det bli så nu, fått en vit liten pryl som gör att man blir avslappnad i kroppen, värkar för ett tag!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, kriopraktor hjälper ca 2veckor sen är jag tillbaka på ruta 1 igen, varit o röntagt mig och inga defekter kunde ses..vad ska jag göra?
Inte nog med värken, det tar så mkt energi av en..trött, ont, dåligt humör..o till slut, tårarna!
Blir galen!

1 kommentar:

  1. Gå till ett ställe i stan. Det heter Atlaskotan. Det ska tydligen vara sjuukt bra.
    Tydligen värt varenda krona!

    SvaraRadera