fredag 9 mars 2012

MIss Cupcake!

den perfekta tävlingen för mig, jag är med!
Men jag har inte gjort mitt bidrag än..Sandra kom med förslaget, Ugglemuffins på ben..både en utmaning som kräver lite piljobb men blir en rolig filur!
Kan det vara ett vinnande bidrag?
Min idé är att "örona" tänker jag smällta choklad och därmed spritsa ut örona för att sedan frysas o stelna Ögonen kommer bli non-stopp
Näbben, en tillklippt hallonbåt
Svansen, godis mask
Frostingen är fortf oklar, nå tips på färg? Form?
Så även "kulan" längst upp..som liknar ett litet äpple..? Nån idé på rolig pryl där?
Bena har jag inte haft nån tanke på än..?
Om jag hade frågat dig om förslag, vad hade du valt för tema? Hur hade den muffinsen sett ut?
See you..

1 kommentar:

  1. En tiger? En uggla ska vara brun. Varför inte en cotte lär väll inte vara någon som gör, en häst för en tokig häst tjej.

    SvaraRadera