torsdag 29 mars 2012

Lite ork till och skriva..

i 2dagar har jag legat släng över skrivbordet på jobbet och sovit mig igenom dagarna med jordens feber och en alvedon på alvedon och så även 3:e dagen är jag här, om jag säger såhär..sen jag börja här för 10år sedan, så har jag aldrig kunnat varit sjuk och hemma från dag 1 och jag kommer inte gett lillfinger extra framöver, man kanse ska kolla högre upp hur det egentligen ska funka? Ska man behöva va tvungen och gå till jobbet med feber?
Igår åkte jag direkt hem till soffan och sov 4timmar för att snabbt hoppa in i duschen och sedan förflytta mig till sängen istället och tror det gjorde susen lite grann, känns som om jag är på bättringsväg men en extra vilodag har jag lärt mig av att det mår man ännu bättre av, ska idag försöka ta mig till stallet och rida, håll tummarna för att jag inte blir sämre av det!
Känner mig stark att jag tagit mig igenom dessa dagar på jobbet trots att jag inte tycker det är rätt men på nåt sätt gör det en starkare men det har varit oerhört jobbigt!
Dagens fundering: När folk säger att dom vill saker, och varje gång dom får chansen till det dom påstå sig vilja så är dom alltid upptagna med annat..vill man verkligen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar