fredag 16 mars 2012

Tidigare än vanligt..

10:30= Hemgång och tänk så skönt det hade varit om man fick ledig tid då, hem o pyssla..
Nänä, Kick-Off står på schemat..på nåt sätt hade jag sett fram emot det men så vart det dagen D och man får "gå hem" tidigt så ångrar man sig snabbt..eller?
Hur som helst, är med på mötena och aktiviterterna och sedan åker jag hem till soffan...el kanse duschen med en hund, om jag orkar!
Tidigare i veckan såg helgen rätt tom ut men den har jag snabbt lyckas fylla med div roligheter, lörd fm kommer jag spendera med en gammal Brollsta kompis, kika på lite hemliga stuff..hoppas jag kan få med henne till stallet på fika efteråt! På ryktes väg har jag hört att min planerade lugna lördskväll även kommer innehålla 2st småungar och till en början tänkte jag, det är lungt..är dom bråka och jag inte får styr på dom, går vi bara ner till morsan..om det ändå vore så lätt? Tills jag insåg att hon är i Malmö, hjälp..vad har jag gett mig in då? HELT ensam med 2ungar?
Och på sönd, min lediga stalldag..och jag hoppas det inte kommer några förhinder, då ska jag träffa en gammal vän som jag hängde mkt mkt med i yngre dagar som dessutom växer om magen..herregud, vad alla vart vuxna nu för tiden? Eller är jag gammal? 26år..det är gammalt? Elle, nja inte..? Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar