onsdag 21 mars 2012

I´m a live..

vad ska jag skriva om?
Nåt som jag absolut försöker förtränga är att jag ska till tandläkaren idag..och laga hålet, f*ck! Det är skräck på högnivå och såklart..det är lääääängst in i käften, har inte glömt hur bedövnings sprutorna funkar! Ska försöka ta det som en 26-åring, att hålla tillbaka tårarna..får man klistermärker efteråt? Skulle nog behövas! Och detta kunde juh va en skitsmart anledning till att sluta äta godis, dricka läsk o sånt skit..tror ni jag gjort det? Nä!
Över till det roliga, imo har jag fått en tid för programridning på Lotterängs Gård, Anna-Britta oldsen(?) erfaren tant har jag fått höra, river av LA:3 programet..någon annan som ridit för henne? Bra? Dålig?
Iallfall ska det bli mkt kul och se denna nya anläggning, ser fin ut på bilderna iallafall..återkommer med protokoll på det!
Annars då..inte så mkt, drag på jobbet idag, vet inte vad som hänt..solen tittat fram?! Och alla dessa nysvenskar man ska försöka förstå sig på, göra sig förstod åt..är det mening att man ska kunna 277 olika språk i Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar