torsdag 28 april 2011

Vill inte inse

att det faktiskt va "avskeds Muffins" Sandra kom med igår..för att hennes flyttlass med hästar går av staplen imo, kunde väl bara ha vanligt en helt vanlig onsdags fika!
Dock är hon juh inte längre bort än en häst i transporten och 25minuters resväg..men ni vet juh hur man funkar, tiden ska finna och orken..men vi har sagt, att för bådas tränings skull så åker jag till henne och vi rider och hon kommer till oss så man får se den lilla stjärnan bli en stor stjärna!
Hjälper henne imo och köra en av hästarna, så fredag kvällen är räddad..behöver inga förslag!
Och nu till råga på allt, så börjar jag inse att även Marie alias Meg oxå kommer försvinna med sin frånvaro, hjälp..hela TEAM BROLLSTA, måste jag skaffa nya lagkamrater nu då eller?! Någon som vill bli "ny" medlem, maila info..krav:
Gilla fika
Snacka
Ha roligt!
Passar du perfekt!
Rida..?!
Ja, det löser sig!
See you..

3 kommentarer:

  1. Tur att du kan sitta och prata skit med mig hela dagarna på msn, så du kommer tröttna på mig ändå ;) haha!

    Och stort tack för flytthjälpen, hela min familj tackar så hjärtligt!

    SvaraRadera
  2. Lagledar Åsa03 maj, 2011

    fixar du en boxplats åt hästen så kommer vi direkt

    SvaraRadera
  3. Åsa, inga problem!;)

    SvaraRadera