fredag 1 april 2011

Typiskt

torsdag, ingen träning, hästledig..låter juh skönt?! Nån högre makt verkar inte vilja att mitt samarbete med en kollega ska "klicka"..varför? Låter arbetsskygg..ja, lite gran men har bra anledning!;) Först vart jag lite små sur, humörets försvar mot nåt jag ogillar..fick jobba över, låter inte hela världen?! Hade inte gjort mig nåt, som vanligt..ifall jag som vanligt inte har fullspäckat schema i vanlig ordning När fredagen kommer bestå utav häst, häst, häst Lova min kompis att hjälpa henne göra ordning hästen till hennes tränare, kul och va till hands! Lördagen, den stora bakdagen..bullar, tårtor, chokladrutor, banankaka, havregryns tårta nånstanns här ska jag försöka hinna med och åka till stallet och rida..önskan är även att åka och kolla på när Meg ska träna Dior, tidsomptemist, javisst! Söndag, ca 30pers hem på födelsedags fika..ser jag fram emot! Iallafall.. Det hände en super trist sak med min kollega igår, lider verkligen med henne..kan inte ens på fullast allvar sätta mig in i hennes situation just nu, hoppas det reder sig! Så jag bestämmde mig för att sluta sura och ge mina tankar till henne, behövde dock bara sitta 1tim extra..:) Sen var det full fart hem mot skurhinken, disktrasor, skurmedel och musik på högsta sen var det bara och skaka med trasan..från golv till tak, väggar, ramar, lister, hyllor, dörrar, prydnas saker, teknik prylar allt skulle glänsa och efter ca 2-3tim var det klart..känslan, doften av nystorstädat, love it! See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar