fredag 15 april 2011

Tillbaka på jobbet

varvar té med tabletter för halsen då den känns mer krassligare än tidigare..en ut en annan in! Febern verkar som bortblåst och halsen ersätter eländet, orken börjar mer och mer komma tillbaka och för att inte tala om ryggen, behöver en smäll med gummibklubb..någon villig? Vid feber säger hela kroppen upp sig, helt orkeslös och ont i kroppen framför allt ryggen och det känns som en låsning fortf sitter fast där som inte släppte med febern, rackarns.. Kanse någon som kan skrämma upp min häst, så ryggen släpper? Ibland när jag sitter upp, skrittat lite och när jag ibland ska sätta mig mer "till rätta" så hör jag hur det bara knakar i den..hållbar tjej! Jaja, inget vi talar högt om..ok!? Det är juh iallfall sket bra väder, det kan vi juh glädjas åt, wiieeee! Och en tidigt fredag..blir nog stallet diretk efter jobbet och sedan tänker jag nog invandra hos Anna..igen, herregud så här mycket som vi setts denna vecka har vi inte setts på senast månaderna, love it! Mitt hårnät Anna virkat är klart och så klart ska det dekoreras med A Lá Linda bling-bling! Bilder kommer, lovar..invigning av det på söndag! See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar